ما چنین ملتی هستیم اقای علیرضا رجایی!

آنها که دست به کمپین ساختن دارند و برای فریبکاران دیروز و مصلحان امروز! هزار جور کمپین راه می اندازند برای شما کاری نکردند.آنهایی که هر هفته یک “هشتک” هوا میکنند هم کاری برای شما نکردند.انهایی که خودشان را می چسبانند به هرکس و ناکسی تا بلکه کسی شوند هم برای شما کاری نکردند.


ملت همیشه در صحنه ای که برای هر ادم رذل و داغانی عزاداری ها وشیون های بسیار میکنند و ابدا فهم تاریخی اشان به آنجا نمی رسد که از کجا دارند میخورند هم برای تو کاری نکردند.هیچ کس خبر شما و درد شما و حبس شما و زجرشما را برجسته نکرد و کسی برایت گریبان چاک نداد.هیچ خبرگزاری شما را انچنان که باید ندید.(قابل توجه سینه چاکان بی بی سی وامثالهم)
میدانید چرا اقای رجایی؟
برای اینکه شما دزد نبودید! اهل باند بازی نبودید.برای اینکه شما اهل قدرت و ثروت و شهرت نبودید. برای اینکه شما توی سر این مردم نزده بودید.برای اینکه شما فخر نفروختید به این مردم. برای اینکه شما به این مردم توهین نکرده بودید. تحقیرشان نکرده بودید. برای اینکه دست شما روی کسی بلند نشده بود .حق کسی را نخورده بودید.دستتان به خون کسی آلوده نبود. برای اینکه دروغ نگفته بودید.مداحی کسی را نکرده بودید.برای اینکه “دیروزِ شما” همانقدر پاک است که امروز و فردایتان. برای اینکه شما فیلم اصلاحات را بازی نکردید.برای اینکه فهم و زبان و درک و گفتار و رفتار شما به هیچکس اسیبی نرسانده بود!
شما البته خطاهای بیشماردیگر هم داشتید، یکی اینکه انسان با حیایی بودید. نجیب بودید واخلاق لقلقه زبانتان نبود.شما فروتن بودید. شما خودتان را به حلقه قدرت وصل نکردید. شما متاسفانه بچه زرنگ نبودید! شماصمیمی و صادق بودید و همه اینها درذهن و دل ملتی که تاریخ رایا نمیخواند یا اگر بخواند سروته می خواند و بعد هم خودش را علامه فرض میکند! و اخلاق را تبدیل به تفاله تهوع آوری کرده است که خودش را حتی به مرز خفگی رسانده، همه اینها برای چنین مردمانی گناهان نابخشودنی هستند ، وشما لابد نمی دانستید که ما چنین ملتی هستیم آقای رجایی!

پی نوشت: آنها که علاقه دارند بدانند که چطور ملتی هستیم و هستند لابد زحمت یک سرچ اینترنتی و اینکه چه امده بر سر آقای رجایی را به خودشان می دهند، اگر هم نمی دهند که خب جای دوری نمیرود ،سرشان لابد گرم اخبار سلبریتی های تقلبی و دوریالی ست. خسته نباشید، اجرتان با سیدالشهدا!

درباره جلال حیدری نژاد

دانش آموخته جامعه شناسی از دانشگاه تهران، دلبسته ی فرهنگ ،اجتماع و آدمیزاد. مینویسم تا " نادانی" خودم را روایت کنم، نه بیشتر!

مشاهده همه مطالب جلال حیدری نژاد →

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *