سیزده ابان 97، دلار،پایان یک بازی و پیش نیاز های مذاکره با شیطان!..226

 

اول?_ اگر شیفته گان خدمت@از معمم تا مکلا، در ایران دلار را با ترفند و حقه کنترل نمیکردند آنوقت در روز 13 ابان امسال باید نظاره گر افزایش ساعت به ساعت دلار بودند آنهم بالای 20هزارتومان! یعنی با هر پرچم آتش زدن و با هر مرگ بر امریکا در آنروز،به قیمت دلار اضافه میشد و هنوز هم معلوم نیست که نشود! پس کنترل دلار یکماه قبل تر انهم با حقه های رسانه ای ونه سازوکار روشن اقتصادی! و این حرف روحانی که 13 ابان اتفاقی نمی افتد! دقیقا نشان میدهد که در 13 ابان قرار به اتفاقی بوده است که یکی همین افزایش هراسناک قیمت دلاردر آن روز میتواسنت باشد.
دوم?_ 13 ابان نه تنها برای شیفته گان خدمت@ روزی نمادین بوده و مردم ایران 40 سال هزینه آن را روز به روز پرداخت کرده اند بلکه آمریکایی ها نیز بدشان نمی آید تا روز 13 ابان امسال را تبدیل به یک نماد بکنند.روزی که مسیر انقلاب__آزادی برای همیشه منحرف شد و عاملان و آمران آن هنوز که هنوز است برای جیب و منفعت خودشان بر همان طبل میکوبند و امریکایی ها نیز بدشان نمی آید بعد از 40 سال کاری بکنند که آنروز را هیچ ایرانی فراموش نکند! و انتخاب روز شروع تحریم ها به همان تاریخ یکی از انهاست و باقی را باید منتظر بود.
سوم ?شیفته گان خدمت@ روز 13 آبان امسال را از همه سالها وسیعتر و شدید تر و به قول خودشان کوبنده تر اجرا میکنند. جمعیت بیشتر،پرچم اتش زدن های بیش تر، مرگ بر امریکا گفتن های بلند تر،سخنرانی های اتشین تر و…اما همه اینها هیچکدام نشانه مقاومت و استمراراین سیاست نخواهد بود و حتی شاید نشان از این باشد که این بازیِ آمریکا ستیزی درعیان و منفعت بردن درنهان و مردم را گوشت قربانی کردن به پایان خود رسیده است و برای همیشه با 13 ابان وداع کنند.
چهارم?: تصویب fatf با تایید و تاکید همه تصمیم گیران حکومت انجام شد و فقط یکی از پیش نیازهای “مذاکره”ی مردان خدا با شیطان است.! باز شدن سوییفت اروپایی هم همان اندازه ارزش و اعتبار دارد که باقی حرف های شیفته گان خدمت@

درباره جلال حیدری نژاد

دانش آموخته جامعه شناسی از دانشگاه تهران، دلبسته ی فرهنگ ،اجتماع و آدمیزاد. مینویسم تا " نادانی" خودم را روایت کنم، نه بیشتر!

مشاهده همه مطالب جلال حیدری نژاد →

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *