گزارش خبرگزاری کتاب از حرف های من در سرای اهل قلم

سال هشتادو هفت، اردیبهشت،

همیشه به دوستان انجمن می گفتم که باید افراد مستعد و دست به قلم  را شناخت  و کمی اموزش داد تا فردای روزگار انجمن و جامعه کتابداری و اطلاع رسانی کشور بی رسانه ی حرفه ای نماند وحتی رسانه های متعدد داشته باشد و بهتر نیز ان را میدانستم که خبرنگاران و گزارشگران و  اهل خبر از اهالی همین حوزه باشند اما کمتر شنیده شد آن حرف ها و شک دارم که حالا دستشان پر باشد و از نشنیدن سودی برده باشند و فایده ای اندوخته باشند.

.بگذریم  اردیبهشت هشتاد و هفت یکی از دوستان انجمن  خبرم کرد که یک کارگاه آموزشی کوتاه مدت برقرار است ساعتی را باید برای دانشجویان علاقه من پیرامون حرفه خبرنگاری و یا به عبارتی “مقدمات خبرنگاری” حرف بزنم .گرچه میدانستم راه به جایی باز نمیشود اما فکر می کردم شاید کسی باشد که دلش برود و دست قلمش باز شود ..پس رفتم. یکی دو ساعتی حرف زدم  و هنگامی که حرف هایم را یک سایت محترم منتشر کرد،دیدم ،از آنچه گفته ام پاره هایی را سرهم کردند و بریده بریده منتشر کرده اندکه خود نیز حیرانم از بعض کلمات و جملات… بگذریم.  آنچه در ادامه می آید شرح انروز است به روایت  یک خبرگزاری!

درباره جلال حیدری نژاد

دانش آموخته جامعه شناسی از دانشگاه تهران، دلبسته ی فرهنگ ،اجتماع و آدمیزاد. مینویسم تا " نادانی" خودم را روایت کنم، نه بیشتر!

مشاهده همه مطالب جلال حیدری نژاد →

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *