رحیمی ،کردان ثانی ! میشود؟

سرخط: رئیس جمهور قرقیزستان سال پیش تغلب کرد و هفته قبل فرار کرد!

روزگار: همیشه همین است..خیای چیزها دیرو زود دارد اما سوخت و سوز ندارد!

سرخط: احمدی نژاد: یک میلیون تومان  برای متولدین سال 89 به بعد!به حسابشان می ریزیم !

روزگار: واقعا مشکل این مردم این است؟آیا خود این  بدبختی نیست که یک دولت وعده یک میلیونی!! به مردمش بدهد؟ همین نشان نمیدهد که ان مردم به چه میزان حقیر و فقیرند در نگاه دولتیان که این جور وعده میدهند؟یعنی اگر کار بود،حساب بود و کتاب  بود و درامدها واقعی بوداصلا به این دست و دلبازی های بی رنگ رو رو نیاز بود؟ خب شاید اقایان نمیدانند که هزینه بیمارستان تولد یک نوزاد بیش از یک میلیون است.

سرخط: مسعود ریحان(نماینده مجلس) خطاب به اقا تهرانی  استاد اخلاق کابینه دولت: احمدی نژاد از ادبیاتی استفاده میکند که درشان ان جایگاه نیست. یا از شاتگرد خود توضیح بخواهید یا کرسی نمادین درس اخلاق را ترک کنید.

روزگار: درس خوشنویسی سالهای دبستان:  ادب  اداب  دارد!

سرخط : يك روز پس از آنكه يك نماينده اصولگراي مجلس، محمدرضا رحيمي را به عنوان رئيس يكي از گسترده ترين باند هاي فساد مالي معرفی کرد، معاون اول حمدی نژاد  ضمن انتشار بخشنامه اي خطاب به دستگاه هاي اجرايي، آنها را به مبارزه بافساد اقتصادي فراخواند !

روزگار: رحیمی ، کردان ثانی ! میشود؟

حتما خبرش را خوانده اید،  به گمان من فعلا دارند رایزنی میکنند،برای هم البته رجز خوانده اند اما کسی کاری نکرده است..باید وقتش برسد. بسته گی  به رایزنی های پشت پرده دارد. الیاس نادران اگر دلیل و مدرک دارد باید بداند که به کجا ارائه دهد و میداند اما اینگه چرا هنوز کار جدی صورت نگرفته یعنی اینکه دارند رایزنی میکنند.برای ملت چه دارد اما؟ کسی نمیداند! گوش مردم پر است از این حرف ها . ولی خیلی ها فکر میکنند که رحیمی ،کردان ثانی! خواهد شد.باید منتظر بود.

سرخط:  اوباما: حرف های احمدی نژاد را جدی نمیگیرم.

روزگار:

سرخط: فرش ؟…پر!… مرغ؟..پر !

روزگار: هفته گذشته در خبر ها بود که فرش های چینی هم الحمدلله به مملکت وارد میشوند و بافنده های فرش هم میروند راننده میشوند! این هفته هم خبری بود مبنی بر واردات مرغ گرم اماده طبخ از ترکیه. حاج اصغری ،عضو کمیسیون کشاورزی مجلس هم گفته که این کار حکم تیر خلاص برای صنعت مرغداری کشور را  دارد.  به گمانم  هر هفته باید منتظر خبرهای اینچنینی  بود.هر هفته تیر خلاص به یک صنف و یک صنعت و یک تولید!..مهم نیست ما به زودی ابر قدرت میشویم!

سرخط: خاتمی ممنوع الخروج شد؟

روزگار: این یعنی به رخ کشیدن قدرت وتضعیف روحیه اصلاح طلبان. وقتی رییس جمهور دو  دوره ی مملکت، و بنیانگذار تئوری گفتگوی تمدنها نمیتواند از مملکت خارج شود یعنی  همینی که هست! حرفی دارین حالا؟

درباره جلال حیدری نژاد

دانش آموخته جامعه شناسی از دانشگاه تهران، دلبسته ی فرهنگ ،اجتماع و آدمیزاد. مینویسم تا " نادانی" خودم را روایت کنم، نه بیشتر!

مشاهده همه مطالب جلال حیدری نژاد →

2 نظر برای مطلب “رحیمی ،کردان ثانی ! میشود؟”

  1. واقعا تیتر هایی که برای سر خط هاتون انتخاب می کنین خیلی جالب و جذاب هستن. مخصوصا این تیتر: فرش ؟…پر!… مرغ؟..پر ! راستش کلی خندیدم ولی اگه به عمق قضیه نگاه کنم باید گریه کرد. اوباما هم حرف احمدی نژاد رو جدی بگیره که چی بشه.
    کاش منم 89 ای به بعد بودم!
    راستی شما گفته بودین از کردان تو رادیو خاطره دارین. نمی خواین تعریف کنین؟
    و اما خاتمی……………………………………………………………………………………

  2. ای آقای م.ن عزیز اگه شما جوابی برای تعریفات و سوالاتتون از این نویسنده محترم شنیدید اونوقت منو هم خبر کنید!!
    اخه من هم ازشون هم تعریف کرده بودم و هم پیشنهادی دال بر شکیل ترکردن سایت ارایه داده بودم ولی ….دریغ از یه جواب مختصر !!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *